Πώς πληρώνω με άτοκες 36 μηνιαίες δόσεις;
Στο ταμείο επιλέξτε την επιλογή πληρωμής Viva Wallet. Πριν επιβεβαιώσετε την αγορά θα σας δοθεί η επιλογή να επιλέξετε τον αριθμό των δόσεων. Οι μέγιστες μηνιαίες δόσεις είναι 36 μήνες.
Έχετε πάρκινγκ;
Έχουμε 10 θέσεις στάθμευσης στο γκαράζ κάτω από το κατάστημά μας. Η είσοδος είναι αμέσως μετά το λούνα παρκ "Αηδονάκια" στην Ανδρέα Παπανδρέου, Μαρούσι.
Πώς μπορώ να μάθω την τιμή ενός χαλιού εάν δεν αναγράφεται;
Μπορείτε να καλέσετε το κατάστημα ή να μας στείλετε email στο info@ap.gr με τους κώδικες των χαλιών και θα σας ενημερώσουμε.
Πώς μπορώ να δω τα χαλιά που μου αρέσουν στο Amirreza.gr από κοντά;
Το κατάστημα είναι στην Λ.Κηφισίας 87, Μαρούσι. Για την πιό γρήγορη εξυπηρέτησή σας μπορείτε να μας δώσετε έως 3 κωδικούς χαλιών, και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας όταν θα είναι έτοιμα να τα δείτε στο κατάστημά μας από κοντά πριν τα αγοράσετε.
Γιατί να αγοράσω χαλιά από εσάς;
1.Η ειδίκευση μας είναι τα χειροποίητα χαλιά.
2. Το 90% των χαλιών είναι από δικούς μας τεχνίτες και τη δική μας σειρά επεξεργασίας.
3. Δεν αγοράσουμε χαλιά προς μεταπώληση, τα περισσότερα χαλιά είναι δικής μας συλλογής.
4. Έχουμε τη μεγαλύτερη συλλογή χειροποίητων Vintage χαλιών στην Ευρώπη.
5. Μπορείτε να επιλέξετε το χαλί σας online και να το δείτε από κοντά στο κατάστημα πριν το αγοράσετε.
6. Έχουμε βίντεο από 10.000 χαλιά για να δείτε online που δείχνουν τα χρώματα καλύτερα, πριν κάνετε την αγορά σας.
7. Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε το κατάλληλο χαλί για το χώρο σας και τα χρήματα που διαθέτετε.
8. Έχουμε υπηρεσία καθαρισμού και επιδιόρθωσης για τους πελάτες μας, αποκλειστικά για τα χαλιά που είναι αγορασμένα από εμάς.
9. Δεν κάνουμε συμβιβασμούς στην ποιότητα γι' αυτό έχουμε μόνο χειροποίητα χαλιά ανθεκτικά στη χρήση και το χρόνο.
10. Είμαστε ειδήμονες στα χειροποίτητα χαλιά και δεν ασχολούμαστε με άλλα προιόντα.
Μπορείτε να με βοηθήσετε με το σωστό μέγεθος χαλιού;
Ναι, παρακαλούμε επισκεφθείτε μας στο κατάστημά μας με τα σχέδια ή το μέγεθος των επίπλων σας και μπορούμε να σας βοηθήσουμε.
Μπορείτε να με βοηθήσετε να επιλέξω το σωστό χαλί;
Ναι, μπορείτε να μας επισκεφθείτε στο κατάστημα και να φέρετε φωτογραφίες από το σπίτι σας και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Πώς μπορώ να ζητήσω ένα βίντεο για ένα χαλί που δεν έχει ήδη δικό του;
Επικοινωνήστε με το κατάστημα μέσω τηλεφώνου ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και θα χαρούμε να σας στείλουμε το βίντεο για το χαλί που θέλετε.
Γιατί τα χρώματα των χαλιών φαίνονται αρκετές φορές διαφορετικά στις φωτογραφίες από τα βίντεο;
Τα χαλιά αντιδρούν στο φως και στις περισσότερες περιπτώσεις τα βίντεο είναι πιο ακριβή. Ενθαρρύνουμε πάντα τους αγοραστές να κάνουν online την επιλογή τους και στη συνέχεια να έρθουν στο κατάστημα για να δουν τα χαλιά αυτοπροσώπως.
'Eχετε ένα κατάστημα που μπορώ να επισκεφτώ;
Το κατάστημα μας είναι στo Μαρούσι, στην Λ. Κηφισίας όπου έχουμε τα περισσότερα από τα χαλιά μας.
Μπορώ να αγοράσω ένα ίδιο χαλί με προηγούμενο πελάτη σας;
Μπορείτε να αγοράσετε ένα παρόμοιο στις ίδιες αποχρώσεις. Κάθε χαλί στη συλλογή μας είναι μοναδικό και δεν μπορεί ποτέ να αντικατασταθεί.
Μπορείτε να προσαρμόσετε ένα χαλί στο μέγεθος;
Είμαστε σε θέση να μειώσουμε το μήκος ή το πλάτος στα περισσότερα χαλιά μας. Ωστόσο, συνιστούμε να επιλέξετε χαλιά χωρίς έντονα σχέδια ή μπορντούρα.
Γιατί δεν έχουν όλα τα χαλιά βίντεο;
Απαιτείται χρόνος για να ετοιμάσουμε τα βίντεο μετά από κάθε νέα παραλαβή. Μπορείτε να ζητήσετε ένα βίντεο για οποιοδήποτε χαλί, στέλνοντάς μας email στο info@ap.gr με τον κωδικό του χαλιού και θα εξυπηρετηθείτε.
Τι συμβουλές μπορείτε να δώσετε για την αγορά ενός χειροποίητου χαλιού;
Επιλέξτε να αγοράσετε ένα χαλί από έναν ειδικό στα χειροποίητα χαλιά. Τα καταστήματα που είναι παραγωγοί χαλιών θα είναι πάντοτε σε θέση να προσφέρουν ανώτερη ποιότητα, μεγαλύτερη ποικιλία και καλύτερες τιμές.
Πώς κρατάτε τις τιμές σας χαμηλότερες από άλλα καταστήματα;
Όταν αγοράζετε από το κατάστημα Amir Reza αγοράζετε απευθείας από τον παραγωγό. Καταφέρνουμε να παρέχουμε στους πελάτες μας χαλιά ανώτερης ποιότητας στις καλύτερες τιμές γιατί δεν αγοράζουμε από εκθέσεις του εξωτερικού ή μεσάζοντες.
Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω το δωρεάν αντιολισθητικό υπόστρωμα;
Απλά κόψτε το υπόστρωμα σε 4 ίσα μέρη χρησιμοποιώντας ένα ψαλίδι και τοποθετήστε τα κομμάτια κάτω από τις γωνίες του χαλιού. Το χαλί θα στηρίζεται σταθερά στην επιφάνεια του υποστρώματος, εμποδίζοντας το να ολισθήσει.
Μπορώ να κάνω κράτηση για ένα χαλί;
Ναι, μπορείτε να μας δώσετε τον κωδικό τηλεφωνικώς ή με email και έπειτα συνεννόησης θα κρατήσουμε το χαλί για εσάς για 2-3 μέρες έως μία εβδομάδα, εάν είναι δυνατόν.
Πληροφορίες Αποστολής
Παραδίδετε στην επαρχία;
Ναι, μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε σε όλες τις τοποθεσίες στην Ελλάδα μέσω της ACS. Το κόστος αποστολής πρέπει να καταβάλλεται από τον πελάτη. Μπορούμε επίσης να στείλουμε χαλιά στο εξωτερικό μέσω της UPS.
Πληρωμή και Ασφάλεια
Πώς μπορώ να κάνω αγορά online;
Αφού ολοκληρώσετε την τελική επιλογή, προσθέστε τα χαλιά στο ταμείο, θα πρέπει να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας και να επιλέξετε έναν τρόπο πληρωμής. Μπορείτε επίσης να καλέσετε το κατάστημα και να μας ζητήσετε να κάνετε κράτηση για τα χαλιά σας.
Για βοήθεια επικοινωνήστε μαζί μας στο info@ap.gr
Μπορώ να πληρώσω με τραπεζική μεταφορά;
Ναι, μπορείτε. Στείλτε μας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@ap.gr για να επιβεβαιώσετε την παραγγελία πριν από τη μεταφορά χρημάτων.
Τα στοιχεία του λογαριασμού μας είναι:
Τράπεζα: EUROBANK
Όνομα: Amir Reza Carpets IKE
IBAN: GR4002600270000370202026410
Αριθμός λογαριασμού: 00260027370202026410
Πόσο ασφαλείς είναι οι συναλλαγές;
Όλες οι συναλλαγές μας είναι 100% ασφαλείς. Όταν πληρώνετε είτε με πιστωτική κάρτα είτε με Paypal, κανένα από τα προσωπικά σας οικονομικά στοιχεία δεν είναι γνωστό σε εμάς ή δεν μοιραζόμαστε με τρίτους.
Πρόσθετες ερωτήσεις
Έχετε ειδική υπηρεσία για διακοσμητές;
Ναι, καλέστε και κλείστε ένα ραντεβού και θα χαρούμε να σας γνωρίσουμε στο κατάστημα και να συζητήσουμε για τις ανάγκες των πελατών σας.
Υπάρχουν παιδιά που απασχολούνται στην κατασκευή χαλιών Vintage;
Δεν εμπλέκονται παιδιά σε κανένα μέρος της παραγωγής οποιουδήποτε από τα χαλιά μας.
Καθαρισμός και Συντήρηση
Παρέχετε υπηρεσίες επιδιόρθωσης και καθαρισμού;
Ναι, αλλά μόνο για χαλιά που έχουν αγοραστεί από εμάς. Η υπηρεσία επιδιόρθωσης και καθαρισμού είναι κυρίως από τον Φεβρουάριο έως το τέλος Σεπτεμβρίου.
Πώς πρέπει να αποθηκεύω τα χαλιά μου;
Τα χειροποίητα χαλιά πρέπει να φυλάσσονται σε ξηρό μέρος, τυλιγμένα σε βαμβακερά σεντόνια για να αναπνέουν. Αποφύγετε να τοποθετείτε τα χαλιά σας σε έντονο ηλιακό φως καθώς τα χρώματα θα μπορούσαν να ξεθωριάσουν.